Followers

Phone No???...Secret Admire ker..???

OK..ni aku nak citer pasal satu kisah yang berlaku semalam..huk3..nak tau x kisah aper??
semalam aku n kawan2 aku yang baik2 n comel ni  (SARAH,OYA,DAYAH plus BF SARAH (nama dirahsiakan)..g klcc..cos aderlah..hahaha...nanti aku post entry nyer k..cos gambar x doq g..

ok..kiter masuk pasal citer yang aku nak citer..pas g makan2 n g jalan2 kat klcc..kiter orang g singgah kat Masjid Jamek sat..g minum sat kat satu restoren ni..kalau x  silap..nama restoren tu..DAPUR KAMPUNG...nak citer ni bukanlah  pasal tu..tapi kawan aku si DAYAH ni..dapat no.dari sum one..actually aku pwn x tau saper...tetiber abang kat kedai makan tu bagi cam kertas kat member aku ni..ingatkan duit ker bil??hhahaaa..upernyer...PHONE NO...

cam trend ler plak kan nak  kenal2 n cre cam tu..bajet style la kot dier wat cenggitu..hahaa..aku sebenarnya pasan gak mula2..dorang ni dok kat meja sebelah kiter orang..than dorang pindah duk kat luar..ish3..sengal tol la dorang ni...mamat tu lah..kalo nak kenal gentelman lah skit..kan..hahaha..kalo aku sory..la kot.sayonara jer..hahaha...

aper2 pown memang lawak la kan..haha..tahniah la wat kawan aku ni DAYAH..cos x ku sangka secret admire mu ramai..aahaha~


p/s:entry seterusnya ditujukan khas untuk sahabat ku SARAH SYAFIKAH BINTI MOHD IDRIS....nak tau..tunguuu~hehehe


No comments: