Followers

Dendam Terlerai...

salam..hype...entry baru ni nak share satu lirik lagu dari Anessa..tajuknya Dendam Terlerai..hehe..mesti ramai gak ar yang x tau..lagi2 yang muder2..huhu..lagu ni best woo..aku minat dulu2 time budak2..dulu der satu drama dengan tajuk yang sama..pelakon dier kalo x silap.. Rushdi Ramli,Nur Aliah Lee n Liyana Jasmay time kechik..haehaheee..best lagu ni..akak aku n aku sampai hafal n simpan lirik lagu ni lam buku lagu dier..haha..




Anessa

Dendam Terlerai 

Jauh masih aku di perjalanan
Kasih perasaan merantai diri
Kian menyepi tiada berita
Terasa bagai angin sentuhannya menusuk

Demi cinta yang tak mampu terlupa
Badai percintaan hadir di sini
Pahit derita walaupun berbisa
Ku pasti sambut mesra
Jika engkau jejaki diriku

( korus 1 )
Haruskah aku lalui
Dalam dendam yang menghiris
Adakah bayangnya menggamitku kembali
Haruskah aku tempuhi
Dalam dendam yang menghiris
Adakah bayangnya menggamitku kembali

( korus 2 )
Biar diri menunggu
Mengharung sisa hidupku
Biar diri menunggu
Bersama sisa menanti
Moga kesempatan ini
Menjadi dendam terlerai

Jauh masih aku di perjalanan
Kasih perasaan merantai diri
Kian menyepi tiada berita
Terasa bagai angin sentuhannya menusuk

( ulang korus 1 & 2 )

Demi cinta yang tak mampu terlupa
Badai percintaan hadir di sini
Pahit derita walaupun berbisa
Ku pasti sambut mesra
Jika engkau jejaki diriku














p/s:teringat pulak zaman kechik2 dulu..selalu jer ader citer melayu ala2 pendekar2 tu ha..hahaha..best kot..haha..satu g citer cinta antara benua...kunun2 aser cam nak belajar kat oversea..hahaa..


2 comments:

ainraus said...

i pun suka drama ni zaman dulu! :) rinduu.

Hasanah said...

saya pun antara budak time 2 yg layan cite ni. tak tau nape suke..tiap ptg mesti duk ngadap tv ngan ayah...layan sampai habis..sampai skrg masih teringat2 cite ni n lagu ni...rindu plak zaman bebudak dulu..nostalgik nyerrrrr