Followers

MOOD EXAM KEMBALI LAGI

im not a book worms...sory nak bacer buku tebal2 gini..hahahah



hype..selamat pagi dan nak tengah hari..almost afternoon..n i just wake up..from  sleeping beauty..hhahaa..tired meh..semalam siapkan report..yang cam aper dah..adeyh...nasib baik semalam paper pagi..kalo x..melingkup exam aku kalau x antar repot tu..aiyah...memang antara minggu2 ni and 2 minggu akan datang membuatkan aku x cukup tidor n mengalami mata lebam..

mostly banyak u yang dah abis exam asernyer time2 cm ni..kan...cumer der la 2,3 u yg x habis g..termasuk u aku...alahai..aper2 pown..chaiyok..i promisse myself..dun want to play around anymore...adoi....tips for the final exam....aku x der la pandai..aku ni langsung x pandai tapi ni tips yang aku guna time exam..lah kan..



1.aku akan bangun awal..means takot2 kalo terlambat g dewan exam..(mostly aku x tidor malam bila exam..sengal jer kan..)..ish3...@_@


2.siapkan sumer barang keperluan awal2..pensel..pemadam...pen..kalkulator..slip exam..penting...dokumen cm ic..kad matrik...(macam aku..cause aku sgt cuai..kat matrik selalu tinggal)haiyaaa..


3.jangan luper..setiap kali solat tu..mintak kat tuhan agar dipermudahkan jawab exam n segala ilmu yang dibacer akan lekat kat hati bukan terbang di awangan (macam aku gak)hahahhaa


4.dun forget..untuk dapat kan wish luck dari member2..family atau saper2 yg penting..doa dorng tu penting gak..


5.paling penting aper g..study la..weii..hahaha..study2  jangan x study...paling penting  study ikot care sendiri...keyh..cm tu g bagus..macam sayer..sayer  suker study last minute..i love study in pressure..but sumtimes its not guud la..cause cm ner nak study..bab yang berpuluh..in short time..memang giler tapi aku wat gak..hahahaaa....



6.n paling penting gak dun forget to makes a notes...ringkas..yg lipat2 kecik tu..yer la x kan kat dewan exam..nak bawak buku gedabak2 kan..hahaha..bek bawak kertas2 yg comel leh lipat masuk lam wallet..hahahah..ramai yg wat cm ni  kan...tapi aku kadang gak malas gak nak wat..just tulis jer..balik..kat dlm buku nota kecik..








p/s:aper2 pown...gud luck untuk semua yang sedng exam..especially tuk kawan2 ku..adeyhh..aderg 3 paper..ni bukan la dri yg pro..cumer dri sayer yang malas study..hahahahaa




No comments: