Followers

OKIES..TIME TO STUDY..FINAL DAH DEKAT..

study..study..study..sayerlah manusia paling malas nak study..haha~ alasan yang x dapat diterima adalah sebab study week panjang sangat..tulah kau saper suh bagi cuti lamer sangat kan aku dah malas nak study..hahaha~ ok..lah.entry ni pasal aku malas nak study je..even final just baper minggu jer lagi.banyaknyer nak hafal..aiyak..fining2 lalat sudeyh.....x per rileks..(rileks lah sangat.hahaha)

ok..final aku just around da corner..start 22/11 sampai 9/12..lamer kot..haha~..(okies lam temph tu maybe aku akan jarang berblogging)hehe~..xper pas tu aku nak post macm2 ..haha~.adeyh..banyaknyer nak bacer..semua menghafal..asernyer dah tepu bina dah otak den ni...xper..kau boleh ain..chaiyok2..kalau ko x bagi motivated kat diri ko saper g nak motivated kan?? tol x..motivasi diri sendiri adalah yang terbaik..cos aku ni..jarang dengar orang motivated aku..haha..
okies..study n study...even..dalam keadaan x baper sihat ni..baru baik demam..aku akan kuatkan semangat jugak..hehe..dun give up..chaiyok2..susah2 skang..pas final kiter enjoyy!! ( x ar enjoy sangat sebab cuak gak tunggu result)..hehe~..
sebenarnyer pening ni.aku ni dah la jenis serabut n gelabah semacam jer..hahaa..smua nyer aku  nak bacer kaalu leh on one time..ish3..aku xleh study kalo gap lamer2 sngt..aku kalau nak study selalu kena ader tekanan n pressure baru aku akan study dengan tekun dan seriusnya..hahaha~ serius ar..kalau x..x sampai sejam..melingkup la aku n buku2 ku..haha~..

aku ni jenis suker study last minute..tapi tulah..study last minute ni kadang bagus..kadang xbagus gak..tapi aku better study last minute n undeer the pressure..baru der feel..hahaha~ feel per ntah aku pown x paham la aku ni...okies...sampai sini jer sebelum aku mengarut lagi...




p/s:entry di post sebelum ke dapur memasak..adik aku dah bising suh masak..hha~ :P


No comments: