Followers

Ciri2 Wanita Yang Tidak Pernah Berpacaran

AS-SALAM



salam hari ni ain share mengenai ciri2 wanita yang tidak pernah berpacaran..hehe..kalau ikutkan ciri2 ni..semua nya ada kat ain..dulu..hahahaha~ mostly la..maybe..kot..hehe..jum bacer..




1.    Tidak mengikuti perkembangan fashion

Wanita yang belum pernah berpacaran tidak peduli dengan penampilannya dia. Dia juga tidak peduli pandangan lelaki tentang dirinya.


Pakaiannya tidak mengikut trend. Dia hanya memakai apa yang yang dia selesa. Selain itu, kemungkinan besar juga wanita yang tidak pernah berpacaran ini jarang berdandan dan bersolek.





2. 
Kurang sopan di hadapan lelaki

Contohnya ketika makan. Portion makanannya jauh lebih banyak daripada lelaki. Dia pun tidak malu-malu makan sebanyak itu, kerana memang dia tidak pernah pernah terfikir untuk mencari teman lelaki.

Kalau dia memang ingin berpacaran, pasti dia akan lebih menjaga attitudenya di depan lelaki. Sebenarnya, ada bagusnya untuk menjadi “muka dua” di depan lelaki, tapi kadangkala sifat seperti ini akan membuatkan lelaki hilang feeling.





3. 
Tidak ramai kawan dan kurang bersosial

Kebanyakan wanita yang tidak pernah berpacaran biasanya tidak memiliki ramai kawan dan kurang bersosial. Oleh itu, di sebabkan tidak ramai kawan dan kurang bersosial maka akan mengurangkan kemungkinannya untuk mengenal orang lebih ramai.




4. 
Tidak tahu bila harus bersikap romantik atau tidak di depan lelaki

Kerana wanita belum pernah berpacaran, dia sukar untuk membezakan hubungan istimewa dan hubungan sekadar teman biasa. Mungkin ada lelaki yang suka si dia ini, tapi dia tidak tahu membezakan adakah lelaki itu benar-benar menyukainya.

Di sebabkan tiada pengalaman dalam berpacaran, maka dia tidak tahu bilakah harus bersikap romantis atau tidak bersikap romantis di depan lelaki kerana masih keliru.





5.
 Kurang percaya kepada diri sendiri

Inipun salah satu ciri penyebab mengapa wanita tidak pernah pacaran sampai sekarang. Percaya kepada diri itu penting, tapi jangan overconfident.

Percaya kepada diri sendiri boleh bagus, cuma jangan selalu merasa diri kamu kurang segalanya. Bersyukurlah dengan apa yang ada.

Buat lelaki yang mengetahui wanita yang anda minati tidak pernah berpacaran, anda perlulah meletakkan usaha yang berterusan untuk mendapatkannya kerana wanita seperti ini perlukan sedikit masa untuk menerima seseorang dalam hidupnya...




ihsan Google (:







credit to:http://jiwang.org/





p/s: korang rasa ada tak yang mcm ni..pada diri korang..ain aser ain ader kot..beberaper no diatas..kui3



4 comments:

dilla mozas @ SOO YOUNG said...

TERKENA DEN..HAHA

.:AiN iKeUchi:. said...

hak3...ader ker yg cm ko kt ats ni? tepat x?hak3

Sara Here ! said...

hak3x.. adess

.:AiN iKeUchi:. said...

@sara:haha..jer..ader ker cm anda..kakaka~