Followers

kEJAPnYER dAH naK rYA..

AS-SALAM



kerana kesibukan yang melanda nak typing blog pun agak kemalasan plus x der masa..hehee..ni luang sikit masa nak bagitau.insyaAllah selasa ni raya..kan..hehe..semua dah siap ker..mesti semua dah balik kampung ..kuih rayer pun dah banyak buat..hhee..umah dah kemas ker??  tu soklan cepumas biase la tu bila dah nak dekat2 rayer ni..haishh..kejap jer rasa puase..nak panjang puase lagi boleh tak?? ase cam semalam baru puase kan..kejap jer masa berlalu dah nak raya..tup2..nanti dah habis raya..arap2 semua kerja2 menuju ke hari raya berjalan baik k..hehehe~ k ar nak g wat keja..kang bising lak semua orang kat rumah ni..lalalaa~





lllallaa~ sambil wat kerja sambil dengar lagu raya..best kan..heheee



2 comments:

Kisah Mawe said...

Selamat hari raya

.:AiN iKeUchi:. said...

@Kisah Mawe: Selamat hari raya juger :)