Followers

SAYA DAN FACEBOOK..



   Saya dan Facebook...actually x tau nak citer aper..hehee..sebenarnya..dulu saya addicted lah sangat dengan sosial web ni..even pagi petang n malam n pagi balik..saya boleh on9...facebook ni..samapi selalu jerk pikir..kalau x der lah facebook ni..aku leh hidup ker??sampai cm tu sekali...tapi pas tu aku wat keputusan untuk deactivate akaun facebook...tapi entah macam maner ntah...aku boleh tak bukak facebook..untuk tempoh yang lama...dan pas tu sekarang aku dah delete dah facebook aku..huhuhu~..tapi aku aser life aku better dengan tak ada facebook kot..huhhuhu....rajin ar aku nak study..dari facebook.....dan sebenarnya facebook ni bagi aku la...banyak lagi tak baik dari baik..jadi depends tuk individual la..nak jadikan facebook tu aper.......nak wat diary ker...nak citer semua benda ker..tapi macam dah jadi tabiat kot kan..orang kat Malaysia ni..semua mender nak publish kat facebook...even nak cakap n kawan yang duk sebelah dier jer pown nak pakai facebook..komunikasi secara lisan tu dah semakin berkurang..huhuhuhu...rasernyer kat Malaysia ni..antara dengan paling banyak rakyatnya ader akaun facebook.huhuhu~ aper2 pown nasihat saya..setiap yang x baik tu selalu datang dari diri kiter sendiri..jadi baik buruk facebook ni..kalau kiter xtau nak gunakan sebaiknya...mungkin akan merosakkan diri kita sendiri..even menjatuhkan maruah kita sendiri..jadi..pandai guna..pandai la..pikir..
 
  





    







No comments: