Followers

KELAS DAH ABIS...FAKULTI PUN LENGANG DAH =(

Haiya...post ni aku postkan tatkala aku sedang men study kan diri aku kat fakulti..selalu kalau
 malam2 cam ni ..serius..banyak giler dak2 yang lepak..kat cni..study..wat assignment..tp dah nak masuk minggu akhir sebelum study week n plus n deepavali n raya haji break..semuanya lengang jer...x tau lah kenaper....

huhu..semua pown dok study ker dah balik..hhaa..tapi sedih la plak kan..dah abis dah satu sem ..makin nak masuk sem baru..actually makin x seronok..cos makin ker penghujung ku belajar kat sini..
tapi memang dengan keadaan yang sunyi ni..wat aku teraser lagi sunyi kott...x tau lah kenaper..aper2 pown...aku dah nekad..nak study tol2 untuk sem ni..tamau main2...n tamau sedih.n tamau.serabut2..n sewaktu dengannya..aku nak score sem ni..aku mesti yakin dapat A.sem ni
boleh2..
chaiyok2


No comments: