Followers

FOLDER MUSIC SAYER YANG SERABUT MACAM SAYER..HUK3..

KLIK UNTUK TUMBESARAN TAHAP GAJAH.:P

Ni la folder music sayer..yang memang serabut macam sayer..ni cumer ader sebahagian..ader lagi folder kat dalam folder ini dan folder lagi n lagi..hahaa..sebenarnya..malas dah nak susun lagu2 ni..sebab kalau lagu2 lamer tu malas dah nak dengar..jadi simpan jer kat satu folder..

saper yang nak cari lagu kat folder aku ni..kompem pening la..hahaa...dah la lagu banyak..pas tu folder ntah maner2..ish2..nanti la bila2 aku amik masa..tuk susun my lagu2 ni..dari serabut cam aku..hehehe~

 


2 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

standard,,,,aku nye pun terabur,,,tp better lg r dari ko,,,aku ada folder,,,

ahaks

.:AiN iKeUchi:. said...

haha...tu lah..saya pown pening.. @_@