Followers

ITS NOT HARD TO GIVE ME HAPPINESS

entry ni..tiber2 jer aku wat..untuk luahkan isi hati aku...
X sukar sebenarnya nak wat aku bahagia n aser gembira...not use even a cost....aku x perlukan wang..aku x perlukan aper2 pown...asalkan orang yang aku sayang leh wat aku tersenyum..its more than enough ...tapi kenaper susah sangat nak wat aku gembire???

mesti orang akan kater aku ni tamak kan...sumer nyer aku nak..sedangkan aku dah ader semuanya...
yeker..entahla..cumer..salahkah ker aku...tuk raser bahagia jugak samer macam orang lain...
wang ringgit semua tu x kan wat aku gembira....bukan hipokrit..atau aku menipu..tapi
its the truth la...dengan wang can make u feel happy??? not for me....

cumer entah la...malam ni i feel so bad...n aser nak nangis jerk....when i need him..he never be there for me...i just want he listen...listen what my heart said...only that..more than enough...

biarlah malam ini berlalu..cepat...so i will forget this bad feeling..shuhh2x..
so i can smiling n laughter....:D


No comments: