Followers

FORGIVE AND FORGET..LIFE IS LIKE THIS MUST ACCEPT IT..:D

hidup ni memang cmni..kadang kiter aser selalu x unfair wat diri kiter..
aper yang kiter nak..x sumer kiter akan dapat kan...kiter nak orang sayang kiter..kiter nak sumer orang x der x puas ati (means asik nak cari pasal jer la n kiter..huk3)..tapi tu la life..kalau x der orang yang nak nyibuk tentang hidup kiter n cri pasal..saper g..hehee...aper2 pown..just accept it everything in our life dengan hati yang tenang dan redha...sebab...what is past is past...cannot repeat or change..aper yang kita boleh buat sekarang..belajar menerima.dan menjadi insan yang lebih matang (macam nak cakap dah tua jer..haha)

ok2..haha..be serious bout this topic k..sebelum ni aku ni jenis gelabah n suker serabut mambut segala lah..well its me la..kalau x cmtu..bukan aku la..cuma..aku paling x suker berpura2 n be hipokrit..n bajet baikla...kunun..aper yang korang lihat..itulah aku..itulah diri aku...sumtimes..can be very serious..annoying..kelakar..banyak cakap..can be very meaning...u know..hehee..

and aku jenis akan memaafkan..sukar untuk aku x memaafkan...saper2 pown yang pernah buat salah n aku..even besar..even aku dalam hati..susah..tapi sebenarnya..lagi sukar kalau aku x maafkan..aper2 pown..hidup ni memang cm ni..n cm tu..kalau kiter x belajar nak menerima ..n asik nak aser diri kiter betul..so x yah la hidup kat dunia ni k..haha...belajar menerima semua benda dengan hati redha..n accept it..cam experience dalam hidup kiter..x der semua tu..kiter x kan belajar makna hidup ni..
untuk mengaku..memang aku x baik maner..n x bagus maner..banyak salah aku jugak..aper2..pown..chill out n smile always... :D

CAM X DER MOTIF LETAK GAMBAR KUCING SENYUM..HAHA
PADAHAL CAKAP SAL BENDA LAIN..TU MAKNERNYER SUH KITER SENYUM SELALU N JANGAN DUK PENING2 PIKIR ORANG YANG SAKITKAN HATI KITER..WEE~



No comments: