Followers

Lembu Ko Dengan Maggi Tomyam..

AS-SALAM

hai ..rini agak boring jugak..macam biase..rutin harian mengemas rumah jer..hehe..so dah siap2..semua..bukak la you tube..dan2 nak cari lagu baru..tapi godek2..carila lagu team MBB translate kan subtitle dia.penah tengok video GELI MAT...memang lawak giler..nak pengsan dorang translate..rosak lirik lagu tu..hahaha..lawak giler..banyak giler dorang traslate kan lirik tu...dah lah translate sebijik2..cam aper da..hohoho~ memang tak paham langsung lawak ada la..hehehee...tapi dok cari2 tetiber nampak video dorang translate lagu2 kpop feveret ain..ish2..lawak gila..agak2 kalau Super Junior,SNSD,tak pun TVXQ tengok..konpem gelak pengsan kalau deme paham la tengok lirik lagu tu..hahhahaa~






adui..rosak lagu Super Junior ni..x paham langsung..lawak2..last2 tetibe jer pokok..=_______=






lagu yang cam tacink jadi lawak..haha..meggi tomyam aper..haha..tetibe..meggi tomyam..ish2..jauh benor..lawak2












ha..link atas ni..ain tengok kat you tube..kat sini..profile mbb (equal ti MarilahBerbaikbaik)ahhaa..xpaham..kat sini banyak g dorang ni translate..tapi memang best..la..hehee..leh layan time boring2..memang serius lawak deme ni..







sory le abg2 SUPER JUNIOR..dorang dah salah translate lagu kome..semua..i love u all..la..hehe














p/s: kalau dengar lagu yang GELI MAT tu lagi la..lawak gaban..ulang2..kot..haha






3 comments:

Ashraf Jalil said...

lembu ko! lembu ko! hahaha!

.:AiN iKeUchi:. said...

translate sebijik2..rosak lagu nyer..hehe

deella mozas said...

x leh tgk lalalalaa.guna broadband nati tgk bil naik..wah!!! ain