Followers

wanita disebalik kekejaman si ADOLF HITLER

assalamualaikum...huhu..entry ni ain wat lepas bacer artikel kat yahoo tadi..saper bukak yahoo mesti tau kan..tak sangka manusia sekejam ADOLF HITLER ..ader jugak orang yang jatuh cinta dan mencintainya...sangat menakutkan..macam maner cinta membutakan mata dan hati kita..berdasarkan artikel yang ain bacer aper yang ain dapat rumuskan ....



gadis yang dimaksudkan bernama EVA BRAUN..dan dia mengenali ADOLF HITLER ketika dier berusia 17 tahun.Ketika itu dier menjadi model untuk photographer Nazi..kire pertemuan pertama dengan manusia kejam ni lah..kan...Ketika bersama ADOLF HITLER sudah 3 kali dier cuber membunuh diri..kerana tekanan yang dihadapi...ini kerana EVA sering ditinggalkan bersendirian...untuk temph yang lama..namun dier masih kekal setia dengan ADOLF HITLER..hingga ke akhir hayatnya..

belajar daripada siri cubaan membunuh HITLER..menyedari..akan situasi .yang berlaku...dalam surat yang ditulisnya..dier menyatakan kepada HITLER bahawa dier akan mengikuti HITLER..kemana sahaja HITLER.pergi..walau menuju kematian..kerana dier cuma hidup.untuk cinta HITLER...

pengakhiran kisah dorang ni..bila EVA mengikuti jejak langkah HITLER membunuh diri..huhu..sadis sungguh kisahnyer...tu la risiko mencintai seseorang sekejam HITLER..huhuhu...pada hari terakhir sebelum perang berakhir dan sebelum dorang ni membunuh diri...EVA sah menjadi isteri HITLER..begitulah al kisahnya....








sumber :YAHOO





NI LA GADIS YANG DIMAKSUDKAN EVA BRAUN











P/S:kadang2 cinta itu membutakan mata dan hati kita dari melihat kebenaran..mencintai seseorang yang salah dan waktu yang salah :)


2 comments:

.:rizaL:. said...

i dont understand this girl

.:AiN iKeUchi:. said...

i also dont understand..love is blind