Followers

NO words JUST tears........

Assalamualaikum..

kali ni x der entry aper..saya sangat sedih..i hope dis blog can talk..and can make me feel better...kadang2 benar.orang cakap..kiter perlu menangis sepuasnya..kadang2..agar kiter aser tenang..dan tak jatuh sakit...andai kita simpan luka dalam hati kita lama2..mungkin kita sendiri akan jatuh sakit....aku harap aku akan berhenti menangis...dan x kan menangis lagi...tapi aku cumalah insan biaser yang lemah ....ya Allah..aku memohon padaMu..kau kuatkanlah hatiku ini...sesungguhnya aku insan lemah..berilah aku ketabahan kekuatan dalam menghadapi hidup ini.....insyaAllah...Amin~








p/s: Dalam hidup ni kadang2..kiter kena sentiaser pkir POSITIVE..even ia x logik...sebab itu jer yang leh tolong kiter menghadapi hidup2 seharian yang sangat mencabar


No comments: