Followers

ACTIVATED MOOD..WEEE~

lamer dah x bukak blog ni....huhuhu..hampir berbulan2..antara sebab-sebab la..aku maleh bukak kan...
faktor2 kertemalehan nak bukak blog ini..der lah..


1.sebab aku x tau nak tulis per..bagi idea leh x..hoho


2.aku busy n assignment..blablabla.dot.com.my..


3.sebab asik bukak facebook jer kan..hahhaa..x der maser ar nak bukak blog ni...bukan ader aper pown nak citer...kahkahkah


4.x der citer hot2 nk tulis...x hot..kang orang x nak lak tengok blog aku ni..ngahaha~


5.sebab exam lah..kan dah final exam..




kesimpulannya: pas ini akan lebih aktif..banyak2 la tengok my blog yang agak huduh ni..komen n followed me k...hehhehe (awat tulisan aku besaq semacam jer..jadinyer..kekkee)


1 comment:

Nadia Adam said...

ain! aku pon suke jang na ra ni, comel gile. ngeee xD