Followers

WAITING

Im actually a person who very good on waiting .
Even i know it could be mean nothing to me hahaha
But still i wanna wait .Still i believe it
Coz i know if u wait and be patient for something that trully u love
When u get it .U will appreciateee it much.

Aku memang orang yang degil.
Aku degil bila aku sukakan seseorang .
Aku jadi lets do it.Aku takkan kisah ape yang akan jadi in future
Tapi aku cuma nak buat yg terbaik untuk org yg aku sayang .
This time .This moment.
We living our live .Wasting regretting lots of thing..
Without do nothing .When it supposed to be fill with all good memories
Memori yang baik ini yang akan tersimpan untuk orang yang aku sayang .
Aku nak org yang aku sayang .
Always remind me as a good memories for him .
Walau aku tak tau perasaan sebenar dia.
Walau dia belum ada hati dengan aku.

Im not blame on that.
Sebab perasaan benda yg naturally happen .Which u can love someone as much as u want .But u cant force them to feel.the same like you .

But bg aku
perasaan cinta sayang tu bukan sekadar kata2
Tapi tindakan kita ,cara kite layan org yang kita sayang
Bagaimana kite meletakkan dorang dalam hidup kita dalam jiwa dan hati kita
As for me ...Aku takkan pikir how much a person i love done for me
But how much ive done to person i love
i care..

Tak salah menunggu .
Tak salah berharap ..tapi ciptalah memori indah ..bahagiakan lah orang yang disayang
Always be there.
Dont give up.
Be a supportive person for him
So he know that you always there
U not going anywhere.
i will never ask any return for all my kindness
Just hoping they will say " im happy to know her and shes a kind and good person " ..

I wanna be a good memories to him
And to anyone i care.
Rupa , duit  harta kedudukan semua tu .
its temporary .
At the end .What we will remember is how we treat people
How passionly we love them
Our kindness ,attitude and personality

:D

stay calm .Stay Positive

Be kind because its u .



No comments: