Followers

A LITTLE PRINCESS...NICE OLD MOVIE..I WANT TO BE SARA.. :)

photo2 dari citer "A LITTLE PRINCESS"
SARA sangt comeyl okey...hehe :)


waaa..serius lamer kot cari citer ni..ingat x? ingat x?mesti der yg ingt n x ingt kan..movies ni lamer dh..tahun 1995..aku tgok citer ni kat tv..tu pown time aku skolah rendah..best..sedih..n a beautiful movie..nice..movie ni adaptasi dari novel yang popular dengan judul yang sama..malah citer ni pernah dipentaskan di Broadway (tempat orang wat teater da..)
serius aku ingat citer ni..adik aku pown..aku nak download n cari citer ni..tapi sian..aku x ingat langsung even namer movie ni..even pelakon dier..(r ni movie tahun 1995 kot..yang skang pown aku x hingat =_=)

cite ni best kot..bagi yang dah pernah tgok..n x nah tgok lagi..best ar citer ni..dari storyline,sinematografi,kustom boleh kater aku suker sumer la..hehe..asernyer kadang2 kena gak tengok citer2 cm ni..yer la citer hollywood skang ni sumer nak action2,bunuh2,effect saner..effect sni..huhuhu..

berbalik kat citer ni..bukan terbalik..k..citer ni mengisahkan sorang budak gurl ni bernama sara..aku pown ingt2 jer storyline ni..cos serius lamer kot aku x tgok citer ni..huhu..sara ni anak sorang askar..pas tu dier kena hantar kat skolah asrama la..cm tu..then dier ni suker sangat bercerita n kawan2 dier suker dier...cos dier pown baik gak..tapi berlaku stu tragedy n diorang ingat ayah sara dah mati kat medan perang.oleh kerana tu dier tak  mampu lagi membayar kos belajar kt situ n dijadikan hamba kat skolah dier tu..sian..sian..plus pengetua kt tempat dier tu x sukerkan dier (watak antagonis.yg standard..huk3)

n pas tu dier berkawan n sorang servant berkulit hitam..n diorang banyak berkongsi cerita...tambah sara ni memang suker sangat bercerita..hehee..nak tau last.dier..tengok la erk..kalau yang dah tengok..korang mesti dah tau..haha..x kan ar aku nak tulis sinopsis penuh..haihh malas nak typing manyak2..hehee~








p/s:suker satu line dialog yang sara cakap..lebih kurang cm ni la.."All girl are princess..even their smart or what...







No comments: