Followers

JUNG SO MIN VS YOON EUN HYE



Hye..rini nak citer pasal pelakon korea pujaan aku..YOON EUN HYE..ala yang berlakon citer PRINCESS HOUR,COFFEE PRINCE,MY FAIR LADY N MAN IN THE VINEYARD tu haaa..hehe
okey..latest aku baru tengok satu drama korea ni..x habis g pown..tengok..cos study..even banyak g citer yang ndakk tgok..hhehee..tajuknyer MICHIVIOUS KISS..gitu la..aku pown x pandai nak tulis b.i..citer ni pelakonnya..KIM HYUN JOON (saper peminat BOYS OVER FLOWER n kumpulan SS501..mesti tau..haehaehaee)..aku minat gak n dier ni..Hhehe...n pasangan dier dalam drama ni namernyer JUNG SO MIN..mesti x baper nak familiar kan..dier ni pelakon baru g..muda g..sebaya aku kott..sebelum ni dier pernah muncul dalam drama BAD MAN..die ni model n memang cute la ..hehee...pas aku tengok dier dalam drama tu baru aku pasan..dier ader kesamaan n YOON EUN HYE dalam citer PRINCESS HOUR..naper aku cakap cm tu..cos dari segi imej penampilan dan watak nyer lebih kurang samer cm watak YOON EUN HYE dalam princess hour...hhohoho...x cayer..jum tengok..aper yang lebey kureng samer...
  1. watak Shin Chae Kyung (Yoon Eun Hye) adalah skool girl..n dier suker pakai suar dalam skirt dier tu..haha..even watak Oh Ha Ni (Jung So Min) pown samer...kan..kalo tau  kena tengok..uhuhu
  2. nextly...Shin Chae Kyung ayahnya pandai masak n lastly dier bukak restoren kat istana..n ayah Oh Ha Ni pown..pandai masak..even ayah diorang pelakon yang sama..hahaha....n ayah dier pown ader kedai makan..dush3
  3. aper g yang samer eh..kalo korang pasan la kan...Oh Ha Ni belajar seni dan fesyen..samer macam Shin Chae Kyung...kebetulan kan..huhuhuhu...
  4. pas tu kawan dier sorang yang pandai ala yang rambut panjang tu..kawan Shin Chae Kyung ni pandai...n cm nerd2 la..cm tu gak lebey kurang kawan Oh Ha Ni.. x ingat namer dier..huhuhu..
  5. pas tu fesyen rambur Oh Ha Ni dan Shin Chae Kyung lebey kurang sama kan..hehehe..


banyak kan persamaannyer..huhuhu..banyak g asernyer..huhuhu...ramai yang cakap Jung So Min ni muker ade iras2 cm Yoon Eun Hye..aku aser x pown..hhhaa...tapi dua2 aku minat la..cos dorang sangat bebakat besar..keyh..aku wish..sangat diorang berjaya....n diorang memang cantik plus cute..hhehehe...


Jung So Min yang comel..ngeee~
Yoon Eun Hye  yang comel..ngeee~
Oh Ha Ni (Mischivious Kiss)
Shin Chae Kyung (Princess Hour)
Michivious Kiss

Princess Hour

huhuhu..lebeyh kureng kan..huk3..biaser ar tuh..citer kalo dah banyak sgt cenggini lah..hahaha..g pown dua2 ni merupakan adapatasi manga kartun yang popular..sama cam citer Full House..huhuhu..aper2pown dua2 drama ni memang best..aper2 pown aku g minat Princess Hour..Putera Lee Shin..hensemm kot..hahahhaa~ Putera Lee Yul pown..tapi Kim Hyun Joon..ko pown memang hensem.x hingat lahh..hahaha







                                                                                

                                                                        



No comments: