Followers

THANK YOU PELAWAT2. BLOG SAYA..

salam...hype..lamer x der entry baru kan..bukan aper..sibuk main game jer..ekekeee~ hehhee...lagipun..malas nak menaip entry ..maklumla..nak menaip entry baru memerlukan tenaga kekuatan fizikal dan mental..hehe....semalam bukak2 blog ni..tgok ader perkembangan...rajin gak la orang melihat n membacer blog picisan aku ni..actually aku ni x pandai sangat bab2 menulis ni..so aku citer jer la..ikut suker hati aku jer..hehhee..thanks untuk semua follower dan juga pembacer blog saye ni..cos sudi meluangkan maser membacer blog picisan yang x seberaper ni..semalam tengok..dah seribu orang yang bcer blog aku..waahahaha..bangga giler..ekekekee.. (cheh..orang lain blog dah beribu2 n berjuta orang bacer x heran pun)hahahha.....pesalahnyer...bangga gak ar...aper2 pun..mekasih daun keladi..




(sikit jer kot...12 orang jer sehari =___=  )



aper pun mekasih banyak..1000 dah yang membacer blog aku ni......hheehe...mostly pembacer aku dari malaysia...dah of kos la..aku tulis melayu...x der maknernyer..orang cina n korea lak nak bacer..x der paham nyer deme..hahahaa...





























p/s: thanks untuk semua viewer...rajin2 lagi la melawat blog sayer :)









  



No comments: