Followers

Thank You Allah =)

AS-SALAM



sebagai hambaNya yang dikurniakan terlalu banyak nikmat dan sayangnya pada ku dan hamba-hambaNya yang lain..bersyukurlah dengan setiap apa yang Allah berikan kepada kita.Sejak kita dilahirkan hingga dewasa ini.Ucapkanlah terima kasih..ikutilah perintahNya..jauhilah laranganNya...jadilah hambaNya yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat.InsyaAllah...

entry pendek ni juga untuk mengingati ain juga..supaya jangan mudah alpa dengan duniawi yang indah di mata..tapi tidak selamanya.sentiase cuba berusaha menjadi lebih baik..walaupun tak banyak tapi sedikit..
Percayalah..bila hati kita teringat sedetik untuk berubah ke jalan Allah..dan menyesali setiap perbuatan yang dilarangNya..sesungguhnya itu tanda Allah masih memberi ruang seluas-luasnya untuk kita berubah dan menjadi hambaNya yang soleh..

kerana itu..percayalah jugak..tiada insan dilahirkan tidak pernah punya dosa walau sekecil kuman..kerana kita manusia..manusia yang dilahirkan dengan akal dan untuk berfikir..bila kita kekurangan ..kita akan dahagakan ilmuNya...jadi itu.bersyukurlah..jangan mudah kecewa ..dengan etiap yang terjadi..Anggaplah Allah sangat-sangat sayangkan kamu bila kamu ditimpa ujian yang bertimpa-timpa.. :)








so hayati lagu dari Maher Zain dititipkan bersama-sama bingkisan ini...hehehe..semoga kita akan menjadi hamba yang lebih bersyukur dengan segala Nikmatnya..Alhamdullilah ;)








p/s:buka mata..buka hati.buka minda..selami lah jiwa kita..agar tidak kosong dengan cinta Yang Maha Esa :)


No comments: