Followers

Saya Tak Pandai Guna Tumblr..Ngok Ngek Ler Aku

AS-SALAM




saper ada akaun Tumblr?? please ajor saya..sebab saya sangat bongek pasal benda ni..haha..sedangkan twitter pun tak lulus lagi dah guna tumblr..yang aku ingat dulu tumbler..salah eh ejanya??? hak3..patutlah cari tak ada..baru buat tumblr ni semalam..semalam kot..haha~ (sebenornya sebelum ni ada buat..tapi oleh kerana aku lupa nama benda ni..dengan aku tak tau cam ner nak guna benda alah tu..dan aku lupa password dengan email yang aku guna..bye2 terkuburlah tumblr ku itu)..sekian...~~~~~~~~~~~~~


eh..baru start la..per lak sekian nyer..huhuhu..tumblr ni lebih kurang cam blog jer mengikut kajian aku melalui proses bertanya dan pengodekan..tapi cam versi yang lagi simple kot banding blog.sebab blog kena tulis karangan macam bm form 6 tapi kalau tumblr ni..nak kata cam blog banyak orang letak gambor dengan quotes jer..lebih kurang macam tu la..kira cara simple untuk post something lah..tak yah nak karang karangan bm form 6 yang 1000 patah perkataan tu...huhuhu..alasan..sebab aku maleh nak tulis kat blog ni..ekkeke~
tapi menarik gak benda ni..cuma rase bongek giler..sebab tak tau apa function dia..just tau post ,follow dengan tukar theme..dia...yang lain2..kosong kosong..tak tau aper2..

jadi sesaper yang ada akaun tumblr tu sila2 lah add saya .leh ker add?? hhahaa..follow ker..per ker..aper2 jer ar..wahat ever..kan..


ni la rupa tumblr tu..aku pun pening cam ner nak guna..bongek sungguh aku ni..terserlah kegonjolan disitu ya ..kawan2 semua












p/s:suka explore benda2 baru..rasa macam best tumblr ni..layan2..heee~



No comments: