Followers

I WANT TO CHANGE THAT WORDS LIKE SAM SOON SAID.....


pic citer My Lovely Sam Soon @ My Name Is Kim Sam Soon... =)

rasernyer semua orang mesti dah tengok citer ni kan..asernyer dulu pernah siar kat salah satu stesen tv kat Malaysia...hehehe..memang memang sangat lah citer ni..kelakar...dan jalan cerita dier pun lain dari lain yang lain..dari drama-drama korea sebelum ni..hehe...naper aku cakap cam tu?? sebab sebelum ni selalu kiter tengok...citer drama korea selalu macam fairy tale jer kan...hahahaa~

tapi citer ni x macam tu la..ia macam aper yang jadi kat real world la..pasal...Sam Soon ni yang dah 30 tahun tapi x kahwin2...n tambah n boyfriend yang curang kepadanya..dan masalah kewangan..serta impian hidupnya..memang best sangat..citer ni..cos biler tengok Sam Soon ni aku aser cm diri aku.lak..hahaha...kenaper?? cos aku suker sangat wat aper yang aku nak...n bila suker kat orang tu just say it...kalo x suker cakap x suker..kalo suker cakap jer suker..eh3..panjang lebar pulak...ni bukan nak ulas citer ni..tapi aku citer satu part dalam drama ni..memang  aku aser part yang aku sendiri suker n aku simpan words tu sampai sekarang...

korang yang minat sangat..leh tengok words tu dalam episode akhir drama ini..bila..Sam Soon..g beli barang..than dier..berhenti kat bus stop..and than kat bus stop tu..ader words yang dier tulis kat board bus stop tu..Sam Soon bacer sampai menangis..aku pown..tapi memang mendalam..la..maksudnya...

LET'S LOVE LIKE WE'VE NEVER BEEN HURT BEFORE,

LET'S DANCE LIKE NO ONE IS PRAISING US,

LET'S LOVE LIKE W'VE NEVER BEEN HURT BEFORE,

LET'S SING LIKE NO ONE LISTENING TO US,

LET'S WORK LIKE WE DON'T NEED MONEY FOR IT,

LET'S LIVE LIKE TODAY IS DOOMSDAY,


And Sam Soon cakap dier memang nak jadik cam tu..tapi kalau pengakhiran kisahnya jadi cam dier..die memang nak tukar words tu ...IF U DONT WANT TO BE HURT...NEVER FALL IN LOVE..
kalau aku jadi Sam Soon pown aku akan tukar words tu kalau aku tak nak lukakan hati aku sendiri...baik aku x perlu jatuh cinta dan simpan perasaan aku jauh2 dalam lubuk hati aku..tapi ..kan..haishhh...life ni x cam tu...so...selalu yang aku wat just ikot words kat atas ni...BE YOURSELF...NO MATTER WHAT HAPPEN OR NO MATTER WHAT PEOPLE SAID..WE MUST THROUGH EVERYTHING....RITEE~~ 










No comments: